охо, това е много добро. не ти трябват шенкели. само не е ясно как идва жилото на ръчната и спирачното маркуче.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да подобрим спирането на 33, Сюд и Спринт
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от Turmans Покажи съобщениеНамерих едно решение на проблема с минимални усилия от един руски форум алфа.
Барабаните на струг се правят на размер 120мм. Към остаръка от барабана се монтира диск от лада 2108,
Правят се преходници за закрепване на апарати от 156-ца
И всичко се сглабя.
Според автора растоянието между двете гуми се увеличава с 16 мм
Отново ще повторя, както и по-назад съм писал - 33 не спира главно от лоши и малки спирачки отпред. А отзад е без значение с каво си, ако кантара не работи. Иначе дори и с барабани, ако всичко е сглобено правилно и всичко е изправно, задният мосто спира достатъчно, дори с барабан. 33-ката е много лека отзад и не и трябват сериозни спирачки на задния мост. Най-големият негатив са задните главини при барабанна спирачка, а особено ако искаш да караш с широки и тежки джанти и гуми, лагерите стават консуматив.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Моята алфа още на първия преглед се провали със спирачките отзад и ми се наложи да дам някой лев за да мина.
Идеята на руснаците е добра, но ние можем да я доработим. Нали се разбрахме да ползваме диск 257 мм и апарати от 145/6. За апаратите дали ще правим преходник за 156 или 146,пак ще се прави преходник. А барабана ще се изреже така, че да пасне в диск 257мм. Или аз нещо пропускам?
Comment
-
Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщениедиска отзаде е 240
Ако мога да предложа да се насочим към оптимален диск отзад, за да може да е адекватен при последваща конверсия към по-голям диск отпред. Да не се окаже че 240 е малко. От друга страна имам два комплекта 14-ки и ми се ще да продължа да си ги ползвам.
Тези дни ще пътувам да по-сваля части от донора и ще гледам да сваля един-два барабана за експерименти. 120 мм, за които пишат руснаците ще са достатъчни ли за повечето дискове?
Comment
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showp...6&postcount=54
240x12 е заводския диск за 33 отзад, както и на повечето алфи/фиати 4х98 от тези години33 16v/MR2 SW20/S3 8L
Comment
-
Първоначално публикувано от Turmans Покажи съобщениеМоята алфа още на първия преглед се провали със спирачките отзад и ми се наложи да дам някой лев за да мина.
Идеята на руснаците е добра, но ние можем да я доработим. Нали се разбрахме да ползваме диск 257 мм и апарати от 145/6. За апаратите дали ще правим преходник за 156 или 146,пак ще се прави преходник. А барабана ще се изреже така, че да пасне в диск 257мм. Или аз нещо пропускам?
Пропускаш много - правенето на фланез за апарати за отзад е сложно нещо, въвлечен си в похарчването на едни поне 200 лв. само за изработката на въпросния фланец-преходник. После и работа по струговане на барабана, отделно пари за дискове, апарати и накладки. Дотук добре, но ако после откриеш, че пак няма спирачки, ще се окаже проблема в кантара и накрая имаш едни изхарчени 300лв. и нагоре за нищо.
А споменатия диск с диаметър 257мм е за отпред, където е 90% от спирането на колата, но там няма преходници, планки и т.н. Просто намираш 2 апарата от Опел (които се намират лесно, Опели има много) 2 диска от 145/6 и накладки. Но там няма за изработване преходна планка, тя винаги излиза скъпо нещо, защото си свързан със стругари и фрезисти при изработката му.
А за отзад просто тръгни в правилната последователност - първо се увери, че кантара не е блокирал, идва течност до отзад, увери се, че цилиндърчетата не са блокирали или пък текат, работи ли самонатягащият механизъм на накладките и т.н. Отново повтарям: барабаните не спират зле, стига да работят както трябва.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Подкрепям Боби с две ръце за задните спирачки. Карал съм и с дискове и с барабани. Дисковите ми бяха перфектни и какво от това. Малките апарати, заедно с малките накладки водят само до проблеми. По-честа смяна на накладки, липса на здрава ръчна спирачка .....
Сега карам пак с барабанни и спират достатъчно добре, въпреки, че имам две метанови бутилки и един куп инструмент в багажника.
Насочете се към предните спирачки!
Там е истината.
Не, че и аз няма да полудея един ден и да тръгна да слагам задни дискови, ей така за гъзария.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Прочетох темата още веднъж и имам въпрос.
Някой пробвал ли е да монтира преден спирачен апарат от Алфета/75/Жулиета на 33ка?
116та серия Алфи са също с резба в шенкела. Даже се намират и алуминиеви брембота от 75ци.
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеПрочетох темата още веднъж и имам въпрос.
Някой пробвал ли е да монтира преден спирачен апарат от Алфета/75/Жулиета на 33ка?
116та серия Алфи са също с резба в шенкела. Даже се намират и алуминиеви брембота от 75ци.
Значи да намериш алуминиево 2 бутално Брембо от 75 е трудно, а и цената ще му бъде висока. Другото е, че на 75 диска е с много различен офсет, също и диаметър, а ако се ползва фиатски диск, то апарата от транзаксъл ще дойде на друго място. Освен това, поне според мен Брамбо-то на 75 не би спирало по-добре от обикновен апарат от Опел в комбинация с диск 284, просто защото площта на феродото за въпросното Брембо е много по-малко от на опелския апарат. И накрая Брембо-то е много широко, за разлика от еднобуталния апарат, а това означава и трудни за намиране джанти, малко ЕТ, но дълбоки вътре и равни отвън, с дебел фланец.
А накрая като знам, че за 40 лв. взимам комплект апарати от Опел, Слагам ги в комплект с конвенционален фиатски диск, с минимум праправяне, защо да си блъскам главата с това Брембо, при условие, че ще ми излезе много скъпо, а ефекта няма да е достатъчен.
Митак, подсети ме да ти дам кръгче на червената ми 33-ка, за да ме разбереш, какво имам предвид. Там спирането е повече от добро, при това на висока скорст се усеща истинския ефект.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Ще ми се да пробвам с Алфови апарати.
Просто имам едни излишни.
Някой да има излишни 33кови апарати за сравнение?
Боби, ще те подсетя за кръгче
С Опелските апарати наистина звучи най-разумно.
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеЩе ми се да пробвам с Алфови апарати.
Просто имам едни излишни.
Някой да има излишни 33кови апарати за сравнение?
Боби, ще те подсетя за кръгче
С Опелските апарати наистина звучи най-разумно.
При тях имам едни. Ако искаш да ти ги пратят.
От старата ми 33-ка са. Нещо не им ставаха жилата за ръчната, но ти ще се справиш!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеОбади се на Крис!
При тях имам едни. Ако искаш да ти ги пратят.
От старата ми 33-ка са. Нещо не им ставаха жилата за ръчната, но ти ще се справиш!
Спринта е с дискове отзад и всичко е чисто ново.
Comment
Comment